Kami sedia menjual segala jenis Pergola, Gazebo, Meja, Pondok dan Kerusi yang di perbuat dari kayu untuk landskap rumah anda dan juga info menarik mengenai landskap. Berminat? Hubungi kami e-mail : f.a.woodconcept@gmail.com


Online Advertising

info..click

online camera shop

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!

Selasa, 4 Januari 2011

Rahsia Gazebo dan Wakaf...


FLY AKASIA
WooD & Concept
  • Pengenalan kepada blogger baru atau lama. Fly Akasia Wood & amp;Concept adalah sebuah syarikat/blogger  yang pengkhususan nya adalah dalam bidang kayu untuk landskap kediaman, pejabat, tadika, sekolah,universiti dan lain- lain kawasan yang boleh di bina untuk menampakkan serinya.
  • Kami membina Pergola, Gazebo, Pondok, Bangku, Meja berasakan kayu, iaitu kayu balau, yang mana ianya adalah kayu paling tahan antara kayu yang ada di Malaysia.
  • Jika anda inginkan suasa rumah yang mendamaikan,ceria dan harmoni, nah,..
  • Apa yang kami tawarkan ini mampu membuat seisi keluarga anda merasa seperti berada di taman di kawasan hutan.
  • Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan perkhidmatan kami bagi membina Pergola,Gazebo,Bangku,Pondok dan Meja berasakan kayu, boleh menghubungi kami di talian :  012-6226624 / 017-2586746
atau melalui e-mail: f.a.woodconcept@gmail.com
  • Bagi pelanggan terawal, kami akan memberi diskaun 10% dari harga semasa kami. Kami memberi 100 % jaminan bahawa kayu kami adalah Balau, yang mampu bertahan dalam apa jua keadaan sekalipun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cuba periksa...

Page Rank Checker

made in Malacca

bighandesign

BlogMalaysia.com

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!